Friday, July 10, 2009

WEDDING & FAMILY DAY CHARADE

oleh kerana aku adalah bosan2 malas nk buat keje hari nih maka aku pun nk update skit blog aku nih. mula2 cerita wedding yus (member kepada besfren aku-bye). 28 jun 2008 kat shah alam. aku pegi dgn k fida n k biha. si bye n zul jadik pengapit. gambar seperti di bawah.







tu pasal wedding yus dgn akim(jejaka sengal). ok skang cerita pasal family day charade johor. ni berlangsung pd hjg minggu lepas iaitu 4&5 julai. sebelum tu aku n chul kene jadik mak pak sementara kepada anak buah chul yg 4 org tuh sebab mak pak sebenar diaorang honeymoon ke jakarta n bandung. gila ahhh...kalut gak aku nak menjaga budak2 tuh. kene bangun awal siapkan depa nak gi skolah. balik keje masak2 (aku msk ns goreng aje) skit bagi depa makan. mak pak depa pegi khamis pagi. so jumaat lepas maghrib kitaorg gerak balik kampung. hangkut skali budak2 4 org tuh. nasib baiklah yg paling kecik pun dah 4 thn. senang la jugak nak jaga walaupun kadang2 tak dengar kata. nasib baik chul mmg rapat dgn depa so senangla skit.

so, berbalik kepada cerita family day charade johor ni gerak dr umh dlm kul 8.30 gitu. stlh beberapa kali berenti sebab gi toilet lah. buat susu anakla, makanlah, so, kitaorg pun sampailah kat chalet. apa ke ntah namanya aku lupa. so, rilek2 petang tu ada game skit pastu bantai mandi laut.lama gila tk mandi laut. seronok la jugak...menjerit2 aku masa mandi tu... excited ngalahkan budak2...hehehe... malamnya ada barbeku n next morning ada game lagik n sesi bergambar. pehtu gerak balik ke bt pahat n rilek2 jap pehtu terus gerak balik kl....




laut yg memanggil2 aku soh mandi


geng2 charade johor yg join

No comments: