Thursday, July 16, 2009

HOUSEMATE di CARI!!!!

kepada kawan2 semua. ni aku nak cari housemate utk rumah sewa aku. ini adalah berikutan sorang housemate aku akan berkahwin bulan 8 ni. aku sepatutnya iklankan awal2 tapi biasalah bz konon2nya. dh letak dah jugak iklan2 kat sekitar kawasan umah tapi msh belum ada yg berminat. ok aku bg detaillah yeee...

alamat: Tingkat 1, Melur F, Seksyen 4, Kota Damansara
kadar sewa: RM175 sebulan (Medium Room) tdk termasuk api n air (ni tong2 bhg 3 org)
deposit: 1+1
kemasukan: bulan ogos
nota tambahan: utk perempuan muslim shj, kawasan perumahan yg aman damai, parking banyak
walaupun ko balik lewat malam Insyaallah parking ada, kawasan sekitar yg bersih n
terjaga, satu floor hanya ada 4 rumah, bas rapid kl & metro hari2 lalu, dekat dgn segi
college, dekat dgn a&w,mcD,kfc,pizza hut, giant kota dsara, tesco mutiara dsara,
ikea,ikano, cineleisure,highway dekat (sonang nk balik kg)
contact no: sham(017-2923912) & ayu(0193755886)


Utk keterangan lanjut sila hubungi aku atau housemate aku k ayu. bolehla buat appointment klu nak tgk rumah ke apa kan. kt bwh ni ada gambar skit.







2 comments:

duapulolapansen said...

haha..mcm ku kenal blok tu..umah lama ku..tkt 1..home sweet home..ish dok situ mmg best..convenient giler...mostly fastfood mmg drive thru..maybank atm pun drive thru..kalo ikut kan ati nk bli umah area sana gak..tp landed house mak aii...mahal wooo..

aii rekemen sapa yg nk dok area tu...silakan u mesti puas ati..

sistyah said...

duapulolapansen: yup...kat sini mmg very convenient. dok blog yg sama yeee... landed house mmg riban2lah. apartment pun dh ratus2 riban kan... hehehe... thanks for your compliment.