Wednesday, August 27, 2008

K.E.R.E.P.E.K

kenapa tajuk ni kerepek? okeh... utk pengetahuan semua, selain dr HOMEMADE BANGKIT SANTAN, aku pun ada jual KEREPEK. ada yg aku amik dr member yg kampungnya kat kuala selangor... ada yg aku amik khusus dari tempat kelahiran aku: batu pahat.... ok, jom tgk apa kerepek yg ada....


kuih tiram (batu pahat)
1/2 kg = RM12.00
*image pinjam dr: skyjuice7.blogspot.com (thankies)


kerepek pisang tanduk (batu pahat)
1/2 kg = RM12.00
*image pinjam dr: bluetiffin.blogspot.com (thankies)

maruku (batu pahat)
1/2 kg = RM12.00
*image pinjam dr: sakuraimpian.blogspot.com(thankies)

kerepek ubi BBQ (kuala selangor)
1/2 kg = RM8.00
*image pinjam dr internet

kerepek ubi black pepper
1/2 kg = RM8.00

*image pinjam dr internet


so, kawan-kawan, apa tunggu lagi marilah bersama2 mengorder dan membeli... saper cepat dia dapat... stok terhad... sesuaila kan utk kunyah2 di hari raya... klu tak pun kalau yg mmg jenis hantu kerepek, kalau bukan raya pun mmg belasah kerepek aje kan... insyaallah, rasa mmg sodap!!!

p/s: gambar2 aku amik je kat internet sbb aku takde hp berkamera hatta digital camera pun tak ado... jadik, utk memudahkan kerja, aku hamik je dr internet... terima kasih kepada tuan punya gambo lah yeee...





























No comments: