Thursday, June 12, 2008

M.E.N.G.O.R.A.T

tadi pagik aku tgh berenti kat trafik light nak masuk ke jalan pahang dr sentul. oleh kerana en polis trafik ada menjaga lalu lintas, maka kenelah tunggu lama skit. so, nak menghiburkan hati yg bosan dgn jam, aku tepuk2lah tangan sambil dengar lagu mila yg baru tu 'hanya aku yang tau' ke tajuknya... pehtu, bila aku tgk keliling, alamak!!! mamat sebelah bawak kancil dgn spek mata hitam tgh usha apa yg aku buat sambil tgn ketuk2 tingkap dia n sengih2 sumbing... aiseh.... nak mengorat ke apa...sorry lah bang, lu tak brape nak hensemlah.... hensem lagi suami saya beribu kali ganda... sorry la ekkk... tak layan yeee... aku pun bila dah perasan mamat tu mmg dok perati aku, aku pun tak pandang dah kat dia sambil jerit2 nyanyi lagu mila tu sampai habis... dalam hati menyumpah2 ngapelah lembab nooo si polis trafik ni nak bagi jalan.... aku takut je dia follow sampai opis...naya namanya... nasib baik lepas traffic light tuh dia terus, aku ke kanan... hehehehehehe... itu sajalah cerita kelakar di pagi khamis... gua tgh sakit perut senggugut nih... adusss.... tadi pagi dah plan dah takmo gi keje. nak mc. tapi ada keje la pulak nak kene buat.... adehhhh....

No comments: