Tuesday, June 10, 2008

SENDiri

sejak 2 jun 2008 aka hari senin minggu lepas aku senDIRIan di rumah... chul dapat pindah ke batu pahat. alhamdulillah... akhirnya impian jadik kenyataan. gila aaa dok umah sorang2 laki takde... bosan nak mati rasanya... selalunya adalah teman nak bergaduh2 rebut channel tv, menjerit2 mintak tolong kemaskan meja nak makan.... dan lain2 lagi yg tak perlu la diceritakan kerana ianya berkaitan kehidupan peribadi org berumahtangga kan.... hihihihihi.... sekarang kene drive sorang2 jauh2 dr umah gi tpt keje... huhuhuhuuh... sian lagi laki aku yg hari2 gi keje naik bas... 1 jam dok dalam bas. semalam boleh plak bas takde. dah la kene balik lambat, pehtu bas boleh plak takde sampai kul 9 lebih pun takde bas. nasib baik lah adik kesayangan ada kat umah boleh amik dia.

aku pulak tgh cari bilik utk menyewa dekat2 area pandan indah... malas dah nak mengadap jam hari2. ku ingin rumah yg beberapa langkah aje dr opis. tgh tunggu tuan rumah kata apa pasal aku punya permintaan pasal deposit rumah. klu dia nak full jugak utk bulan nih, terpaksalah kukorbankan uwangku... kat opis pun dah boring2 nih... keje tak banyak, tapi still ada.. aku je yg malas nak buat. kui...kui...kui....

No comments: