Friday, June 13, 2008

semalam dan hari ini

semalam:

aku malas, sakit perut(period pain) dan adalah 2,3 keje yg aku mmg malas je nak buat... tapi dalam malas2 tu aku buat jugak sebab client dok talipon2 kan... dalam kul 1 gitu, aku ingat nak kuor dah gi jenjalan n makan. tup2 bos aku cakap' "siti, u takde keje apa kan. mari ikut saya pegi shah alam." aduh...malasnya lah aku nak mengekor dia ke shah alam tu. dah le belum lunch... ni mesti keje si nazreen nih soh bos bawak aku. bukan ada fungsi pun kalau aku pegi... hampesss maka nenek tul lah nazreen nih... pegilah ikut pastu nazreen nampak je aku, dia dah sengih panjang... kurang asam punya nazreen. lepas bebel2 meeting semua dapat kata sepakat, baliklah kan apalagi. aku dah menyumpah dalam hati nih, perut lapa tak makan lagik. bos aku ni dah la jenis takkan bawak gi makan klu kuar dgn dia. tup2 dekat satu traffic light dia belok kiri.patutnya terus. pastu dia kata,"ok, mari makan mcd." haaa...aku apalagi, berbunga2 hati. bagus... pandai pun ko lapo.... so, drive thrue aje... nasib baik dia belanja mcd, klu tak mesti aku mengutuk sampai sudah... hihihihiih... kira hari ni aku panggil bos aku baik hati....:)

tu cerita bos. ni cerita tuan rumah kepada bilik yg aku nak sewa. aku punyalah tanya dr hari sabtu, tak dpat2 news, dia nak ke tak nak bg sewa kat aku. tup2 hari ni aku dapat sms dr akak yg dok umah tu kata tuan rumah bg kat anak buah dia plak duduk... hmmm... hampeh.... maknanya, aku kene start all over again cari bilik baru.... sape2 tau mana ada bilik kosong ke, nak cari housemate ke kat area pandan indah?? atau kawasan2 yg berdekatan.... budget aku rm200 dan ke bawah sebulan.

hari ini:

malam ni chul akan sampai dr bp... bestnya!!! dah seminggu rindu nih... hauhuahuauahuahuahua.... dah book tiket nak tgk kung fu panda kat gsc ou...

No comments: