Wednesday, April 16, 2014

T.E.H

hari ni nk cerita pasal teh. teh apa? teh shaklee laa... nama teh adalah cinch energy tea mix. aku minum masa nak driving. 1st time 8/4 hr tu. 1 hari siang tu aku mmg takde tido walaupun sekejap. pehtu malam chul ajak tgk captain america pkl 10.15pm. lps maghrib dh terasa mata cam berat jeee... maka, aku bancuh 1 sachet teh tu dlm tumbler. aku bancuh dgn air panas. cinch tea ni dia dalam bentuk serbuk. tapi jgn risau sbb ia akan larut dlm air bila kita bancuh. aku lbh suka minum teh panas or suam compare dgn teh ais. kalau korang nk bancuh dgn air sejuk pun boleh. ikut citarasa masing2. kesannya adalah aku mmg tak mengantuk atau tido dlm kete dan dalam panggung wayang mlm tu. biasanya aku ni mmg akan tido once masuk kete. tapi malam tu tak. yg haru nya balik dr tgk wayang pun aku takleh nak tido. segar bugar plak mata ni... lps subuh, prepare air milo utk chul bagai, aku terus start projek nasi arab. hmmm... nampaknya mmg sesuai nama cinch ENERGY tea mix ni dgn fungsinya. memberi tenaga segera. 

hari jumaat (11/4/14), biras aku Nora masuk spital sbb tanda  bersalin dh keluar. tanda dia darah dgn lendir. so, lepas sembahyang jumaat, aku terus bersiap2 nk pegi hospital. sama jugak, aku ni takut ngantuk dalam kete dan letih pun ye jugak, maka, aku bancuh cinch tea mix nih. persediaan supaya tak mengantuk masa driving. Alhamdulillah, mata segar bugar masa driving pegi dan balik. malam tu pulak diah dgn mak idah datang umah. diah ajak projek cheesekut dgn cookies. haaa.... mmg buntang segar bugar mata sampaila pukul 12am. fuhhh... best2 ini teh... 




so, sape2 teringin nak rasa teh ni, meh rapat2 meh order dengan aku. harga??? RM131 w/o postage, 28 sticks. kalau nak dapat harga ahli, moh register ahli moh... 


SITI SHAMSIAH SARKON
SID: 880039
CALL/SMS/WHATSAPP: 017-2923912
FB: Siti Sham Sarkon 


No comments: