Thursday, July 7, 2011

F.A.V.O.U.R.I.T.E

tajuk di atas dirujuk...hahahaha...macam ayat surat rasmi pulak. hr ni nk share pasal favourite/kegemaran/kesukaan... korang mesti la ada banyak bende yg korang favouritekan kan... dr makanan/minuman/baju/seluar/make-up dll. apa yg aku nk kongsi kat sini kan ada pelik skit. korang kan kalau kat rumah or kat satu2 tempat yg dah biasa korang pegi cam opis ke kan, ada tak cam aku yg ada toilet favourite? hehehehhe...aku ada. klu cam toilet kt umah mak aku mmg takleh nk choose la toilet kegemaran sbb toilet ada 1 aje. klu dulu masa skolah rendah n menengah, aku ada toilet kegemaran.aku akan guna toilet yg sama setiap kali aku membuang tk kira kecik atau beso. aku pun tak tau apesal. padahal banyak je toilet lain kan. sanggup tunggu org keluar dr toilet tu walaupun perut dh tak tahan nak membuang.macam kat asrama dulu pun sama.nk jugak toilet or bilik air yg sama. bende ni terbawak2 sampai skang. kat opis ni aku ada toilet yg aku gemar nk masuk n membuang. padahal sama jeee.... tp perangai ni takdela aku bawak ke semua tpt. klu tpt tk mengizinkan mcm kalau umah or tpt tu ada 1 je toilet, takkan aku nk memilih jugak kan.
biasanya kriteria2 toilet yg akan jadik kegemaran aku adalah: bersih, ada tisu toilet,tandas duduk. klu toilet favourite aku kotor, aku tk masuk jgk.huhuhuhu....so, korang cmana?ada tak perangai macam aku?

No comments: