Thursday, November 4, 2010

E.S.K.R.E.M

eskrem atau ice cream dalam bahasa omputih adalah kegilaan aku skang. tapi takla hari2 aku melantak eskrem. tapi kalau nampak tong eskrem tu kan, rasa macam nak makan semua eskrem yg ada di dalamnya. adakah makan eskrem atau minum air sejuk berais menyebabkan jari jemariku bisa dan kebas? ni nnt balik kampung ni aku nak ajak chul makan drumstick la. hr tu pun chul ada beli eskrem cornetto yg macam dlm iklan tv yang bapak dia tak reti buat apa2 tu. yg ada marshmallow di dalmnya tuh... layan gak eskrem tuh.... hmmm...nnt beli lagi la eskrem tuh.

2 comments:

sahaini ahmad safian said...

kat mana eskrim cornetto ada melo-melo tu? nak!!!!!

sistyah said...

chul beli kt carrefour kut...