Thursday, April 9, 2009

S.Y.A.M.S.U.L.B.A.H.R.I



haaa....sape syamsul bahri?nape hari ni entri dia? seperti yg aku sebut semalam... ada sesuatu yg excited yg aku tunggu hari nih. hari ni besday suamiku terchenta. syamsul bahri aka achoi aka chul aka bahri aka musukkkk... yg ke berapa? 2009-1979=???? haaa...sila kira sendirik yeee... apa aku buat utk besday dia thn nih? aku ingin membayar kesalah yg amat kelakar masa besday dia last year. last year aku lupa gila besday dia. aku ingat dah nak petang. tu pun sebab aku terbaca sms abg long dia yg wish dia. aku siap bleh tanya kat chul,"apa buang tebiat long ni wish happy besday kat...." tak abis ayat aku, terus aku teringat yg hari itu adalah 09/04/08... terus aku jerit... ha'ah la hari ni besday awak... huhuhuhuhu.... sungguh aku lupa bukan dibuat2. so, malam tadik lepas kuar jalan2 n melepak dgn kak fida, aku balik umah tukar baju bagai terus tunggu detik 12 am. sebab nak wish dia. mata punyalah mengantuk tapi tahan. mcm2 aku buat nak bg tak ngantuk. dengar radio kat hp la, tgk katalog watson lah... pehtu dtg idea nak buat rakaman suara n send to him... hahahahah... apa ayat2 recording aku takyahla tau kan.

then, aku pun ada bikin suprise kat dia dgn membagi cupcake ke opis dia. cupcake tu aku tempah dr lina (http://cuppies4you.blogspot.com/). aku mintak lina delivery ke opis chul. so, dlm kul 5 lebih tadik dia call chul n serahkan the cc. lina kata chul blur2 ajeee... pehtu opismate pun tak tau hari ni besday dia. aisemennnn... tapi takpelah. aku tak tau nak bagi hadiah apa. aku bg cupcake aje lah... anyway, happy birthday to my beloved chul. gambar2 cupcakes aku akan upload bila tuan punya cc email kat aku.



6 comments:

Sahaini said...

yep... itulah "pecah lubang"nya.
semoga anda berdua (bertiga, berempat, berlima...) bahagia ke syurga.

InsyaAllah.
Amiin.

sistyah said...

eheheheh... chul kata sedap keknya. perasa blueberry... bolehla bg idea kat awak kalau nk buat seprise kat bini masa besday dia... soh budak tu hantar kat sekolah ayu...

adenium said...

heppi besday to your hubby... one day after mine..hehehe

sistyah said...

terima kasih sid...

greengoblin said...

salam..bleh bantu x..?
camne nak mudahkan blog kite di search dlm internet..
e.g: type je kat search,trus leh jmp..cam u pny ni..
tq..

sistyah said...

greengoblin, sy sgt tdk tahu bagaimana caranya... sy sgt buta it utk pengetahuan awak... sorry yeee....