Tuesday, October 21, 2008

M.A.D.A.G.A.S.C.A.R



Akhirnya aku berkesempatan jugak nak masuk contest via http://redmummy.com/. dari hari ke hari aku cuba nak buat entry tak terbuat jugak... harap2 masih sempat aku masuk contest ni utk dapat free ticket.

ok terus kepada soalan2nya:

i) jawapannya adalah Alex adalah seekor SINGA

ii) slogan yeee... "I should be getting the free tickets because I want to move it move it and having fun with redmummy's family!"

ok. done with the question and slogan. apa yg aku akan teringat bila tgk cerita ini adalah gaya sepupu2 aku si haris n hilman berjoget sambil nyanyi " i like to move it, move it...." takkan kulupa betapa kiutnya budak2 tu bergelek2... hahahhahaha....

1 comment:

Ann-Wardrobe said...

More dress added!! Grabbed it now.. Dont miss them ;)