Saturday, August 28, 2010

C.O.R.N.F.L.A.K.E.S

dua kali dalam bulan pose ni aku buat cornflakes nadu dgn gigihnya. 1st masa 15/8 and 2nd round 27/8.yg 1st berjaya dapat 1 1/2 balang yg tinggi.dah selamat masuk perut aku skit, perut bdk2 opis skit, dan 1 balang yg penuh aku bg kat pait abg ipar aku.2nd round punya buat, aku dapat 1 balang tinggi penuh, 2 balang penuh saiz balang kuih bangkit dan 1 tupperware 4 segi. 3 balang tu utk umah mak aku n umah mertua. yg tupperware 4 segi akan dibahagi 2 utk kak fida n umah babah.tercapai jugak niat murni aku.walaupun simple je kan kuih yg aku buat, still memerlukan semangat juang yg tinggi utk melawan nafsu malas nak buat.bahan2 semua aku beli kat bakeri tpt kak fida selalu beli barang utk coklat n kek dia. sekilo cornflakes aku boleh dapat dalam 300 biji cornflakes. berbaloi la drpada beli kan. cuma masa dan tenaga la kan. modal bwh rm30. tapi ada jugak yg kehangusan akibat tetiba perut aku sakit nak beri2.tak kisahla kan. yg hangit jawapannya ke tong sampah la kan.silala tgk gambar kt bawah.ni gambar masa 2nd round.









No comments: